.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های سفر هیات دولت به مازندران:
آقای احمدی‌نژاد! 30 میلیارد بدهید، جواب نداد تبعیدم کنید
با توجه به شناختی که از جنابعالی برای ساختن ایران عزیز دارم به شما تعهد می‌دهم که اگر مبلغ 30 میلیارد تومان در اختیارم قرار بدهی، قول می‌دهم که ظرف مدت دو سال 20 هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد کنم.اگر بعد از دو سال نتوانستم به این تعهد ...

سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به مازندران که در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه گذشته صورت گزفت، حاشیه‌هایی هم به همراه داشت.

**بر اساس گزارش ایرنا ؛ استقبال مردم این استان شمالی از رییس جمهوری به گونه‌ای بود که سخنرانی وی در جمع مردم ساری با 3 ساعت تاخیر آغاز شد.

**منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد شهرستان بهشهر در روز اول سفر هیات دولت به استان مازنداران توسط رییس جمهوری افتتاح شد. به گفته مدیر عامل این بندر، تاکنون 280 میلیارد تومان هزینه ساخت این بندر شد که دارای 10 اسکله و ظرفیت بارگیری و پهلوی گیری همزمان 10 کشتی در روز را دارد.

«حسن قلی‌نژاد» مدیر عامل این بندر به هنگام افتتاح آن در سخنانی کوتاه خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: جناب آقای احمدی نژاد با توجه به شناختی که از جنابعالی برای ساختن ایران عزیز و تولید ثروت و ایجاد اشتغال برای جوانان پیدا کردم به شما تعهد می‌دهم که اگر مبلغ 30 میلیارد تومان تسهیلات در اختیارم قرار بدهی، قول می‌دهم که ظرف مدت دو سال 20 هزار شغل به صورت مستقیم در این بندر برای افراد جویای کار فراهم کنم.

وی تاکید کرد: جناب آقای رییس جمهوری اگر بعد از دو سال نتوانستم به این تعهد خود عمل کنم، حاضرم به هر منطقه محروم و دور افتاده‌ای که خواستید مرا تبعید کنید.

احمدی‌نژاد هم که از این تعهد و انگیزه مدیر عامل بندر امیر آباد برای ایجاد اشتغال خوشش آمد، خطاب به آقای سعید لو گفت: این موضوع را پی گیری و در صورت امکان تسهیلات را در اختیاریش بگذارید.

**احمدی‌نژاد طی سخنرانی خود در مراسم ديدار با خانواده شهدا با اشاره به بحران مالی در غرب و برخی واکنش های داخلی در این باره گفت: من تعجب می کنم چرا که هر زمان برخی قدرت های استعماری و دشمنان انقلاب و ملت در خارج از کشور سرما می‌خوردند برخی در داخل برای آنها عطسه می کنند و نگران وضعیت آنها هستند. وی با بیان اینکه آنها در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند، اظهار داشت: البته باید به این افراد فریب خورده در داخل بگویم که آنقدر آش شوره شده که صدای آشپز هم درآمده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.